Fredag

Idag fyller min lilla gudson Julius år, och jag ska ge honom massor med presenter min lilla KOTTE!


Igår var jag och tränade som vanligt med Ronja, 2 timmar igår också, och jag är SUPER nu på att löpaträna, jag orkar mycket mer och imorgon ska jag orka ännu mer, jag ökar med minst 2 minuter varje dag ;D
Som när jag slutade röka så sköt jag upp en timma varje dag. Haha, jag har alltid sånna där små system för att orka.

Tränade Triceps och Mage igår, det är sååå jävla skönt att träna, speciellt efteråt-
Funderar på om jag ska fara på spinning på söndagen vare sig Jenny kommer eller inte, för jag vill verkligen fara, men jag vet ju hur det är att fara på spinning själv, det är inte direkt roligt- Kanske jag ska bok ett pass iallafall (?)

Jag får se hur jag gör, men nu ska jag iallafall jobba vidare iallafall.


Se ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0