Halstabletter

Nu får jag snart mina efterlängtade hastabletter och jag får också en "skak-yougurt", det ska bli sååå mumsigt.

Thomas kom hit för en stund sedan och Hussni har kommit hem från arbetet och det var jätte roligt att inte ha honom hemma, haha, snäll jag är, men det var kul när han for iväg och jobba och jag fick stanna hemma, lite tvärtom, bara att imorgon så är jag tillbaka i verkligheten igen:)
Jag måste nog snart gå och ta mej ett bad tror jag, men vågar inte riktigt än, jag är inte helt frisk än från febern, det känner man av och det känns lite läskigt att bada i en massa varmvatten om jag fortfarande har feber, jag tror inte det är helt bra.

Nåja, jag ska väl återvända till TV:n nu, kanske skriver mer sen.


/Malin

Kommentarer
Postat av: Patrix

hur gick de me Pixboxbilderna?!!? VAVAVVA?

2008-09-08 @ 22:06:24
URL: http://patrixxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0