Hostmeduuuucin

Hej på er.
Nu har min mamma varit förbi med min efter längtade hostmedecin, jag är så lycklig, nu kanske jag slipper denna jäävliga hosta, den är typ det värsta.
Alla säger att det är bra med mycket C-vitamin när man är sjuk och jag har inge C-vitamin brus så jag häller i mej glas med apelsinjuice för det är ju C vitaminit ;D

Ikväll blir det TV, haha ovanligt det är nu förtiden (?)

Jag har iallafall en "se på TV lista" idag :)
20:00 - TOP Model
21:00 - Vem kan slå Philip & Fredrik
22:00 - Finalen av Hell´s kitchen.
Egentligen så tycker jag inte att det är så roligt att titta på TV förutom vid enstaka tillfällen som idag hade jag hur som helst kollat på Hell´s Kitchen men i övrigt hade jag inte alls kollat på TV :)
Det känns faktiskt lite hemskt att jag har ersatt min "träningslista" med "kollapåtv" lista.

Nåja nu ska jag klunka i mej lite hostmedecin varvat med apelsinjuice ;D



Se ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0