Jag fortsätter på samma spår.

Ursäkta om det är uttjatat nu med min sjukdom men jag måste ju tjata av mej nån stans :D
Idag ska jag ju då på jobbet mellan 13:00 och 20:00 och det kommer bli jobbigt, ja känner det nu, det var nämligen så att jag gick och badade nyss för att skrubba mej ren så ingen dör av min sjukdomsodör när jag kommer in på jobbet, bada var ingen bra idé, jag kände mej ganska fräsh på morgonen förutom hostan, så jag tänkte att ett bad inte kunde skada och nu när jag kom upp från badet så är jag alldelens yr och kallsvettig (?) Störande.

Min hosta måste jag ju också påpeka, igår gick jag och la mej klockan 23:00, jag vaknade av hostan klockan 00:00 och sen somnade jag om och vaknade igen klockan 05:00 och var uppe fram till klockan 06:30, somnade om på nytt och vaknade för dagen klockan 10:00, jag kan ju verkligen påpeka att jag STÖR mej som fan på host(jäveln), det är de värsta som finns.
Skulle nästan tro att Hussni stör sig lika mycket bara att han inte låtsas om det.

Jobb för mej ikväll som sagt och hotto för Hussni, snäll jävel ändå ;)




Nåja nu ska jag supa i mej lite TREO och sen ska jag supa i mej lite hostmedecin sen kommer jag återkomma senare från jobbet eftersom att det inte kommer att ringa nånting.. så vi hörs då så får ni höra hur min bilresa gick :) (haha, kommer inte ha nåt intressant att skriva om)


Ikväll kanske det blir solning för min del jag ska ju börja simma,och man vill ju inte se ut som ett dött as när man kliver in i bikinin på badhuset så alla måste ta på sig solglasögonen för att skydda sig från att bli svetsblind av min bländande hy.


Se ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0