Män som hatar kvinnor

När man är sjuk så har man inte så mycket att göra och jag har läst min bok hela tiden och är nu färdig med den.. känns lite trsit för om jag fortsätter vara sjuk så har jag ju då ingen bok att läsa.
Hussni är på jobbet nu iallfall och jag ska väl snart äta nånting, jag kan ju uppdatera att min sjukdom håller i sig och jag vaknade av feber klockan 06:30 och gick upp och tog en TREO, efter att ha fått i mej den så fick jag världens hosta så jag satt och drack kanske 5 koppar te på morgon och kunde alltså inte somna om, det skulle vara ganska skönt att ha det här dygnet när jag blir frisk också så man slipper vara trött när man stiger upp på morgonen :)

Vet inte hur jag skall göra med jobbet eftersom att jag känner att jag varit hemma för länge och det känns så dumt att inte vara på jobbet men å andra sidan så höll ju dom med om att jag inte ska fara dit för tidigt men det är ju det här med det ekonomiska, känns tungt att vara sjuk så länge så jag är verkligen glad iallafall att jag hade min första sjukdagar på helgen då jag var ledig! :)

Snart ska jag nog äta lite grann iallfall.

Ingen som vill lämna en kommentar om hur man fort blir frisk, jag skulle bli väldigt tacksam! :)



Förresten, ni bara måste se denna världens sötaste och grymmaste breakdancer: Klicka här.



Jag skriver väl mer sen är som vanligt förberedd på att jag snart kommer att vara uttråkad igen, men jag funderar på ett bad och bada bort min baciller! :)

/M

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Malin.

Stackars dig... Hoppas iaf att du kryar på dig snart för det är jättetråkigt här utan dig :)

2008-09-10 @ 14:19:22
Postat av: Jensi

Inge varmbad, då frodas bakterierna i kroppen, sov mycket, Ät mkt C vitamin. Vila o ta det lugnt. Krya på dig! Kram

2008-09-11 @ 08:19:24
Postat av: Marie

Echinagard! Droppar (billigare) eller sug/tuggtabletter (godare), du kan varva med c-vitaminbrus el liknande. Det har funkat för mig iaf :-)

Krya på dig, och sluta ha dåligt samvete för jobbet då blir du aldrig frisk, mys ordentligt istället och tyck så där mysigt synd om dig själv för det kan man bara göra om man är suuuk :-)

Kramis

2008-09-11 @ 10:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0