Min verkligen intressanta helg.

Nu sitter jag här hemma och jag mår bra nu, trots febern, men det är för att den inte är lika hög som igår då jag fick ligga som ett kolli i min säng med tv:n indragen från vardagsrummet fast jag knappt orkade titta på den.
Så här började de.

Jag var så jävla taggad i fredags att jag ska ta tag i min extra kilon så jag skulle börja löpträna och gå på morgonpromenad.
På fredags kvällen efter Julles barnkalas så for jag förbi sporthallen och tränade axlar och sprang på löpbandet i 1 timma. (jag varvade springa och gå), och självklart så var jag ju helt slut efter det vilket är fullt normalt, kom hem och skulle gå och lägga mej kring 21:00 eftersom att jag var så slut och eftersom att jag hade bestämt mej för att stiga upp tidigt och gå på morgon promenad på Lördags morgonen, kring 23:00 när jag fortfarande inte kunde somna så kände jag att jag började få ont i halsen och sa till Hussni, "fan om jag blir sjuk nu när jag verkligen är på G", den natten följdes av mardrömmar, prat i sömnen och att jag vaknade till och från av min HÖGA feber.
På morgonen vaknade jag innan min väckarklocka och hela rummet bara snurrade och jag förstod att jag verkligen inte kunde gå ut och gå och att jag måste vara väldigt sjuk. Jag låg stilla på mina redan liggsår hela dan igår, och varenda kroppsdel gjorde ont, Hussni fick inte röra i mej för det gjorde såå ont och jag låg och darrade i frossa, treon som jag hällde i mej hjälpte i ungefär 1 timma och sedan kom allt tillbaka igen. (Har inte mått så dåligt på väldigt länge)
Hussni for iväg och inhandlade pizza till oss som middag och jag fick bara i mej 1/8 dels pizza.
Så bra har min helg varit och här sitter jag nu med lite feber men det går inte ens att jämföra med igår men däremot så börjar min hals göra väldigt ont och jag har börjat snora! Men jag hoppas att allt försvinner så att jag kan bli på G igen med träningen, jag ska bara gå på typ pilates, vattenarobics och spinning nu ett tag framöver + att jag ska börja löpträna ordentligt och morgonpromenader ska jag gå i massor. (Men nu måste jag vänta på att bli frisk också, jag hoppas att det håller i sig  nu, min motivation alltså.)

Nåväl nu ska jag krypa ner i sängen igen och kurera mej med en kopp grönt te som är bra för imunförsvaret så ska jag nog läsa lite ur min bok Stieg Larsson- Män som hatar kvinnor (Verkligen ett boktips för er som gillar att läsa), och verkligen hålla tummarna för att jag får bli frisk så att jag kan gå på jobbet och börja träna snart igen.


Se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0