Nu är jag igång igen..

Nu hoppas jag verkligen att jag får gå ner några kilon, det är ju inte så många, men det skulle verkligen kännas bra för mej själv! :)
Igår var jag på gymmet i 2 timmar, 1 timmas styrketräning (Rygg&biceps) och 1 timmas löpning/promenad, det kändes jätte bra,
Igår träffade jag också Elin Andersson på gymmet och "pappa" Börje, det var jätte roligt, jag har ju inte sett någon av dom på ett bra tag. Det är så häftigt för alltid när jag träffar Elin (även om det var 1 år sedan) så känns det som att vi sågs för 1 vecka sen :)



Undra om jag ska sätte upp ett mål för mej själv om när jag senast ska ha gått ner i vikt, jag ska kolla med Jenny sen om hon tycker att det är en bra idé, för hon är ett proffs jue, det kanske är en motivationsdödning att sätta upp en gräns ifall att man inte klarar det innan dess, haha.

Nåja, nu måste jag sluta skriva för jag behöver jobba nu.


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0