PILATES

Ja igår var vi ju då på SOFTpilates, men jag tyckte att den var VÄLDIGT jobbig och man märkte verkligen att jag inte har tränat på ett tag och min hållning liknar en 80 årig gubbe med käpp och vig är jag, som en STEN!
Har ingen täningsvärk vilket jag verkligen trodde att jag skulle ha, främst i magen.
Om jag skulle jämföra detta med vanlig pilates så är nog skillnaden att vanlig pilates är mer "GO" som lite mer tempo och lite fler olika övningar. Det blev ingen löpning igår för jag var så trött efter Pilates men det gör ingenting, bara jag har börjat tills nästa vecka så är jag nöjd.

Idag väntar spinning så idag ska jag HINKA i mej vatten!
Nu måste jag börja göra mej i ordning till jobbet.

SE ya.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0