Sköna kväll!

När jag nu går hem klockan 21:00 så kan jag njuta av att jag har en hel ledig helg framför mej där det väntar ett spännande 40 års kalas med gratis mat och gratis dricka!:)

Hemma väntar det ett avsnitt  med Filip och Fredrik och en Hussni och massor av disk.
Jag vet inte om det är ngt men min älskling säger att jag är ovanligt tyst och väldigt kort i tonen åt honom, men vad jag vet så är det inget speciellt på mitt hjärta som jag känner kan vara anledning till detta, jag försöker fråga mej själv hela tiden så att jag inte har ngt som jag vill ska komma fram men som jag håller inne med, men det är ingenting.

Nästa vecka kanske jag kan börja träna igen om jag är HELT frisk, jag vill verkligen inte börja med minsta uns av förkylning i kroppen för om min sjukdom kommer tillbaka så kommer jag bli väldigt ledsen! Jag vill börja träna igen och känna den sköna känslan av träningsvärk och känslan när man har kört slut på sig själv så mkt att man knappt orkar gå! Jag ska ju gå på gruppträningarna den första veckan som jag är tillbaka på spåret och sen veckan efter det ska jag träna i gym osv. Jag ska VERKLIGEN försöka komma igång med morgonpromenader innan jobbet! Kan inte nån snäll jävel ge mej lite självdisiplin (?)
Jag vet att jag mår bättre och känner mej frächare på alla sätt när jag har varit på en morgonpromenad innan jag trippar iväg till jobbet men ändå så ligger jag kvar i sängen och tänker på hur SKÖÖÖÖNT det är att få sova! (Jag vill ha Annas dygn)
Nä, nu måste det snart bli slut på mina ligg/sitt sår och dags för träningsvärken igen, hur länge har jag inte väntat nu (?)


Nu ska jag fortsätta jobba och vänta på att jag faktiskt snart får gå hem för helgen, bara 40 minuter kvar! :)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0