Sömn

Jag fick sluta klockan 13.15 idag på jobbet istället för klockan 15.30 och jag for så klart hem och vilade, och jag KUNDE vila! :) Jag har inte hostat nånting när jag vilade, gissa om jag är typ världen lyckligaste, det var så jäääävla skönt och hade jag fått så hade jag förmodlingen vilat hela dagen + natten, hoppas att jag inte har någon hosta inatt.(önsketänkande)
Snart ska jag fara till min nyfunne vän Ronja och vi ska gå ut och gå en  LUGN promenad.. vi hade egntligen bestämt oss för hårdträning i veckan men istället blir det lugna promenader, jag är inte direkt i bruk för att kunna träna riktigt än, kommer nog säkert att ta det lungt hela veckan i säkerhets skull  även om jag skulle bli plötsligt frisk.
Nåja nu ska jag fara, men vi ses.

/M

Kommentarer
Postat av: Elin

GE MIG PERMISSION FÖR FASEN!





NU NU NU NU NU NU NU NUNU NUNU nu wnuwenwu enUsned EKnfveklsdng.kdmnf#"QW#" sdSdwwsd



Jag vill fara hem!

2008-09-16 @ 11:57:24
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0