Spinning i helgen?

I helgen blir det mest troligt spinning när Jenny har bestämt om hon ska till Luleå eller inte :)
Jag ser fram emot ett svettigt spinningpass, det var länge sen sist. (Jag hatar egentligen spinning, men jag älskar det efteråt)
Jag har bestät mej för att gå ner några kilon nu, så det blir inga mera fetapizza-dagar och heller inga "grävaimej3kilogodis-dagar" på länge nu, nej nu ska jag leva nyttigt och gott, jag har fuskat nog mycket, o ikväll efter gympasset så blir det minst 30 minuters löpning på löpbandet! :) Det här blir NAJS, jag har bestämt mej nu och ska fan hålla det här!
Minst 2 eller 3 kilo ska jag gå ner, kan ju inte vara så svårt, Jenny har ju klarat 10!!! :) (Grattis förresten snygging)

Nu ska jag snart gå hemmåt :)


Se ya!

Kommentarer
Postat av: Jensi

Tack sötis! =) =) =)

2008-09-03 @ 16:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0