Lite uppdatering - av Elin!

Eftersom att Gumman har fullt upp med att beundra sin underbart vackra förlovningsring i vitt guld så får jag sköta uppdateringen.

(Yes, ni hörde rätt. I lördags kom ringarna så nu är Malin & Anders förlovade).

Är så fruktansvärt glad för din skull Bengan, längtar tills lilla Saga kommer till världen så att jag får skämma bort henne riktigt ordentligt, sen längtar jag även tills ni ska gifta er - när nu det blir. Det är inte som förr i tiden då man i dom flesta fall gifte sig inom ett år efter man förlovat sig. Jag tar självklart för givet att jag kommer att få planera din möhippa & stå där framme i kyrkan med dig som din brudtärna =)

KOMMER ATT BLI GREAT!

Finns ingen som du Malin! Du har funnits där för mig sen vi gled runt i blöja och lyft upp mig när jag trillat ner i alla gropar efter livets väg,- med telefon utan sändning.
Du är underbar Gumman & förtjänar all lycka i världen!


Kommentarer
Postat av: carro

jag har inte varit in och läst på ett tag & det har varit rätt tyst på ryktesvägen så jag märker ju att jag inte är så uppdaterad ;P men grattis till lilla flickan & till förlovningen! måste ju komma & hälsa på i erat nya hus också! :D kramkram!

2009-09-18 @ 16:17:13
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0