Nya Äventyr

Idag har vi varit på nya äventyr med våran lilla Saga, först har vi varit på BVC och vägt oss, Saga vägde ju 2805 gram när hon föddes och gick sedan ner till 2620 gram (alla barn går ner i vikt när dom föds) hon väger idag 3020 gram så hon är en riktig hejjare på att växa till sej :)
Efter BVC så for vi en sväng och hälsade på farmor och farfar och fick oss lite mat, sen har vi varit och ragga lite med bilen och en sväng till Danne och drack kaffe! :)
Vi har idag vaknat klockan 13:30 vilket är en tidig dag för oss, lillan har nämligen drabbts av magknip och har det inte jätte lätt på nätterna så vi får oftast vara vakna hela nätterna och vagga henne och försöka lugna sötnosen. Jag tycker så synd om henne, speciellt när man själv känner sej trött så kan man ju bara tänka sej hur trött hon ska vara.
Snart ska vi iallafall försöka söka oss till sängs så kanske det blir en lite lättare natt inatt, med lite mera sömn, men jag är så rädd att något ska hända henne och sitter oftast som en hök på span halva nätterna, andra halvan sitter Anders vaken! Hon är ju vårat lilla hjärta!


Om ni skulle vilja veta hur jag mår så mår jag väldigt bra, jag är fortfarande inne i mitt lyckorus, jag är fruktansvärt trött pga alla sömnlösa nätter men det är så värt det!

Nåväl, nu måste jag pyssla på lite här hemma innan det är dags för sängen.
Vi ses!





Kommentarer
Postat av: Lisa

Ååå så fin! :) Jag hoppas få mig en titt nu under jul :)

2009-12-19 @ 11:29:22
Postat av: Elin

Ni är så fina, du passar så bra i "mamma-rollen", jag vet att du kommer göra ett mkt bra jobb med uppfostran & Saga kommer att få en underbar uppväxt ;) Med mig med i bilden också såklart ;) Kommer kanske förbi idag efter jobbet, men ringer före! Kram*

2009-12-19 @ 12:07:00
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/
Postat av: milla

Å så söt hon är ;) Kramar*

2009-12-19 @ 12:11:15
URL: http://millvall.blogg.se/
Postat av: therese

ååh, jag smälter! så söt hon är! :D jag tänkte komma förbi med en liten julklapp åt Saga nu före jul, om det går för sig :) KRAM!

2009-12-19 @ 16:22:06
URL: http://thereseomnell.blogg.se/
Postat av: Linda

Såååå sööt!! :)

2009-12-19 @ 17:09:58
Postat av: Annika

Vad söt eran lilla Saga är :D Jag och Tomas får kika förbi nå nån gång och spana in henne på närmare håll. Grattis grattis! Kram

2009-12-19 @ 20:59:50
Postat av: Anna

Jisses vad vacker unge :) Stort grattis :)

2009-12-20 @ 02:07:14
Postat av: Leea

Måste bara skriva att de var då en otroligt söt liten tös ni fått, grattis ! :)

2009-12-20 @ 15:21:08
URL: http://pootan.blogg.se/
Postat av: Carro Häggström

2009-12-20 @ 23:36:18
URL: http://carrohaggstrom.blogg.se/
Postat av: Carro Häggström

Oj, kanske skulle skriva innan man skickar kommentaren brukar vara ett pluss. Måste bara säga att er dotter är söt som en docka :) Är verkligen glad för er skull :)

2009-12-20 @ 23:38:31
URL: http://carrohaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0