Saga


Min vackra Saga har nu kommit till världen den 9 December 00.15, hon är så otroligt vacker och så gudomligt SÖT, jag har aldrig i mitt liv skådat något så fint och jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar henne och jag visste inte att det ens var möjligt.  Varje gång jag tittar på henne så faller det tårar för att hon är så fin och hon ger mej så mycket kärlek! Hon har gjort varenda minut i mitt liv värt att leva för.


Saga Anna Lucia - Jag älskar dej så otroligt mycket, du är det allra vackraste som finns!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Malin! Jag hoppas att du, Anders och lilla tjejen mår bra :)

2009-12-12 @ 11:07:50
URL: http://clarycharlotta.blogg.se/
Postat av: Marie

grattis till lilltjejjen=) Hoppas ni mår bra alla, // Marie,david,adrian,julia

2009-12-12 @ 15:37:04
Postat av: Annso

Men grattis Malin.(och Anders) Gud vad roligt, hoppas att ni och Saga mår bra. Kram

2009-12-12 @ 16:11:14
Postat av: Elin

Hon var verkligen söt, och hon kommer bli så otroligt vacker då hon blir äldre, precis som sin mamma :)

2009-12-13 @ 08:39:23
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/
Postat av: Anna I

Grattis malin :)

2009-12-13 @ 23:46:14
Postat av: therese

tänkte bara säga GRATTIS till lilltjejen!! :D hoppas allt är bra, och att Saga är snäll med er ;) ska komma och hälsa på någon dag framöver och se på det lilla livet! Ha de bra så får vi ta och höras! puss&kram!

2009-12-14 @ 00:26:59
URL: http://thereseomnell.blogg.se/
Postat av: Lisa

Grattis grattis igen! :) Å vad jag längtar efter att få träffa er! :)

2009-12-14 @ 08:09:51
Postat av: Linda

Grattis till er!! Vill ju se de lilla underverket.. :) Visst är det helt otroligt att man har så mycket kärlek att ge.. Trodde inte man kunde ha så mycket kärlek inom sig som jag ger Elin varje dag.. Men de har man, och nu får du ge din kärlek till er lilla saga varje dag..



Kram...

2009-12-14 @ 14:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0