Taccomys!

Då var det värsta över och nu i år så vägrar jag att gå på en endaste till begravning! Jag har varit på 3 ST bara i år, det är fan så sjukt egentligen, huvva!
Det var faktiskt rätt "roligt" efter begravningen, roligt på det sättet att man fick se alla sina släktingar på pappas sida igen, för det var rätt längesen sist, jag fölorade nog den mesta kontakten med dom allihopa när pappa dog, sen blev det värre när farfar dog och jag undrar ju när vi kommer mötas igen nu när farmor också har gått bort?

Min faster, Gitsy knäppte kort på mej och min gravid mage igår, det var jätte roligt, var nog ett tag sen jag blev fotograferad över huvudtaget och jag vet att det där kommer bli jätte fina och jätte proffsiga bilder så det var jätte kul, längtar tills jag får se dom!

Helgen har annars varit jätte mysig, igår var vi på BIO och såg luftslottet som sprängdes, sen var vi och gled runt lite med bilen till lite olika folk, och idag har vi haft tacco middag, jag, Zörn och Anders, sen har vi även idag varit runt lite till alla olika och just nu sitter jag och dricker glögg och bloggar.

Imorgon ska jag försöka vakna tidigt, gå på morgonpromenad och ha en ta hand om mej själv dag, kanske basta, bada fossingarna och sånt där mysigt, fast sen måste jag faktiskt ta och skriva en riktigt seriös lista på saker som jag och Anders behöver nu till våran lilla, märkte idag att vi saknar ju faktiskt en hel del saker, och bilbarnstolen som vi köpte måste vi retunera för vi behöver någon annan till mercan, det börjar ju som bli ganska bråttom nu om man säger så, för dom håller fortfarande koll varannan dag på magen ifall att jag kommer behöva göra nåt akut och på Onsdag så går jag in i vecka 39, det betyder alltså att den lilla kan ju faktiskt ta och komma nu vilken dag och vilken sekund hon själv vill, spännande och läskigt (!)

Kanske man ska gå och göra någon nytta här hemma nu, typ tömma diskmaskinen eller stoppa igång en tvättmaskin innan man ska ta och krypa ner under täcket för kvällen.

Ni får må och ha det bäst allihopa!

Kommentarer
Postat av: E

2009-12-05 @ 23:28:53
Postat av: Emma

Om ni inte hinner fixa något babyskydd så är det ju bara lånat vårat så länge :)

2009-12-05 @ 23:29:31
URL: http://emmastromback.blogg.se/
Postat av: Lisa

Å så spännande att hon snart kommer! :) Längtar att få träffa er i jul! Många Kramar <3

2009-12-06 @ 12:09:35
URL: http://lisase.blogspot.com
Postat av: Maja.

Vilken månad är du i?=)

2009-12-06 @ 12:32:24
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0