Vackrast!

Igår natt så var vi uppe hela natten efter att vi har kommit fram till att vårat nya lilla liv har en dygnsrytm mellan 00.00-05.00 ungefär och eftersom att vi hade hunnit ta till vana att sova fram till klockan 16.00 på dagarna och göra oss själva smått deprimerade pga av våran härliga dygnsrytm så tänkte vi att vi skulle vara vakna och aktivera oss under dagen.
Vi for till lillans farmor och farfar och jag tror att det var kring klockan 12 som vi somnade första gången, andra gången så somnade vi kring 16, det var riktigt skönt, men jag vet inte om det var mycket bättre än de tidigare dygnet vi hade :) haha. Men det var riktigt skönt att vara hos dom, speciellt eftersom att jag inte har lärt mej att slappna av och kunna sova ännu om ingen annan är vaken, så när vi var där så satt dom ju med sin lilla ängel och vaggade henne i flera timmar och jag visste att hon mådde gott och då kunde jag somna ordentligt! Skönt.

Inatt ska jag försöka vila en stund, ska lägga mej på soffan nu och åtminstone göra ett försök att vila, lillan vaknade vid 00 idag också men hon lykades somna om, så vi får se när hennes dygn påbörjas den här dagen för hon har ändå varit vaken mycket idag jämfört med vad hon brukar:)

Några bilder vill väl alla se (?) :)







Det allra finaste som finns!


Kommentarer
Postat av: Susanne Nyman

sååå söt, kram till er.

2009-12-21 @ 10:40:17
Postat av: karinhedlund

Hej o Grattis

Oh, vilken skönhet och dyrgrip Ni fått. Nu vill jag komma o pussa de där kinderna.

Gammel/gammel moster Karin

2009-12-21 @ 10:50:28
Postat av: Emma

Gud så liten och söt :)

2009-12-21 @ 11:07:57
URL: http://emmastromback.blogg.se/
Postat av: Ronja

Vad fin hon är!! Jag kan knappt tänka mig vilken underbar kännsla det måste vara att hålla i ett litet liv som kommit från en själv! Grattis än en gång till er. Kramar

2009-12-21 @ 22:59:32
URL: http://ronjastoor.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nåååå.. å så underbar!

2009-12-22 @ 10:12:17
Postat av: Anna

Vad sööööööt hon är, gulleplutt. :) / Anna

2009-12-22 @ 14:29:33
Postat av: Evelina

Guu va söt hon är! :)

2009-12-23 @ 19:46:15
URL: http://ewepelin.blogg.se/
Postat av: Gillasfoto

Gott nytt år på er och gammel-faster hoppas på många fina bilder på er och den lille här på bloggen :))

2009-12-31 @ 15:45:49
URL: http://gillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0