Allt försvinner!

Jag är överlycklig över att äntligen ha pengar, men efter att alla räkningar är betalda så har man inte ett öre kvar! Så jobbigt..
Sitter på jobbet nu och har snart möte, har massor med samtal att ringa efter det.
Jag tog tummen ur igår och for till lägenheten och städa 2 rum, men det är inte i närheten klart, när det gäller en flyttstädning så måste man putsa fönster, typ skrubba väggarna, rengöra varenda liten grej i garderoberna och alla skåp. Det får ju inte vara det minsta lilla smuts på nåt ställe. Köket är värst och det ska jag nog ta sist, tror bland annat att det kanske växer maskar i kylskåpet så jag vågade inte öppna det igår, haha.
Ska FÖRSÖKA ta tummen ur idag också och kanske städa hela sovrummet med putsning av fönster och allt ;D Tvätta måste jag göra också, all tvätt som finns där, det är massor. Skulle borda ha heltid för att städa lägenheten.

Nåväl, nu ska jag ge bort alla mina pengar, så vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0