Bra dag!

När jag vaknade på morgonen så gick jag till spegeln och så sa jag "idag är en bra dag", lite psyko varning att prata högt med sig själv när man är ensammen men FAKTISKT så hjälpte det! Jag har varit trött nu efter lunchen men det har varit en bra dag, jag har inte haft dom där ångest känslorna alls idag och jag har varit på bättre humör än vad jag har varit på länge! Kanske jag alltid ska leka psyko och prata med mej själv framför spegeln (?) Jag brukar gå runt och prata för mej själv ändå, så varför inte göra det när man vet att man gör det?=)

När jag slutar så ska jag vila, sen ska JAG, (tro det eller ej) ÄNTLIGEN fara på vattenarobic, jag ska äntligen börja lite smått med träningen och förhoppningsvist så kommer jag älska det och fara många många gånger mer, kanske inte att jag ska bli så inne som jag var tidigare då jag faktiskt inte gjorde så mkt annat än att träna, jag levde verkligen bara för att kunna träna.. kanske var bra att ta en liten paus i det och komma tillbaka till verkligeheten ett tag och börja träna i normal takt och inte varje dag, typ 4 timmar om dagen =)

Sen ska jag ta och städa lägenheten någon dag, kanske till helgen om jag kan vakna tidigt, kommer bli förbannat jobbig att fara dit och nu speciellt då jag kommer fatta att katterna inte är kvar. 
 Nå, hoppas att dagen fortsätter vara så här bra och att jag firtsätter vara glad idag.. skulle vara skönt med en deppfri dag!=)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0