Fet Tisdag.

Idag är det fet tisdag och självklart var jag tvungen att gräva i mej lite av en semla, den var ju så jävla STOR, hade typ räckt till 10 personer.
Igår tänkte jag komma igång litegrann med träningen men då blev aquabiken inställd för att Maria var sjuk, stackaren, jag blev lite ledsen för att varje gång jag ska försöka komma igång igen så är det alltid nåt, oftast är det jag själv som blir sjuk, sist fick jag magsjuka, sen brukar det alltid ta ett tag innan jag ids försöka igen. Nu har vi ju åtminstone varit smarta nog att boka in bars på torsdag för annars hade jag garanterat skitit i allt i en månad typ.

Igår var en bra dag ganska länge men däremot så fick jag en gråt här på jobbet som vanligt nuförtiden, men inte en sån som tidigare, inte panikångest, ingen ångest alls, bara att jag kände en enorm sorg.. men det gick över, och jag deppade inte resten av kvällen, fast ett tag ändå.

Idag ska jag gå ut och gå när jag slutar jobbet, kanske hela strandpromenaden eller längre och Elin ska komma med mej om hon tar sej in till Kalix =) Det blir nog bra.

Nu ska jag längta efetr lunchen =)


Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0