My heart.

Ikväll blir det enligt Jennys egna väl valda ord: Svart, lack, läder och Rock´n Roll.
Jag har svart, men inget lack och inget läder och jag är inte helt inne på Rock´n Roll men det blir nog bra, vi får se vart kvällen leder.. det blir väl säkert rött och sammet ;D haha, jag skojjade Jenny. Just nu vet jag bara att jag är trött och att trötta Malin helst sover 12 timmar per natt och har bara sovit 11 timmar på 2 nätter nu, nästan som när jag brukar vara sjuk, bara att jag är helt fullt frisk (?) nu.
När jag slutar på arbetet klockan 14:00 så ska jag direkt sjunka ner i sängen sova i 1,5 timma och sen blir det taccodinner hos mamma och där ska jag försöka styra med mej kära storebror på fest, bäst för han att han kommer men däremot inte så stor risk att han kommer göra det, men man kan ju alltid försöka, tycker jag.
 
Vem kommer ikväll då? Ingen aning! Det lär ju märkas och fotografera skall jag göra, absolut. Bilderna dyker väl upp här så småning om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0