Nu blir det nya tag!

Idag tänkte jag att det skulle bli samma igen, att jag inte skulle ta mej iväg och träna! Men det gjorde jag!!!=)
Mamma tvingade med mej och nöjd är jag, nu kommer jag börja igen, det vet jag för det var så HÄRLIGT! Jag har fått tillbaka känslan och jag trodde verkligen inte att jag skulle få tillbaka den igen, men den fanns där bakom alltihop och jag känner verkligen hur glad man bli av träningen!
Jag ska börja äta rätt igen också, men allt det där får komma eftersom, jag hoppas att jag har riktigt mycket träningsvärk imorgon!

När jag tränade som mest förut så tränade jag ju på gym 5 dagar i veckan och sprang alltid typ 1 timma varje dag även under mina "lediga" dagar, för jag var ju typ träningsnarkoman och jag visste exakt hur jag skulle äta och jag var verkligen inne i det där med träning! Jag ökade vikterna hela tiden men jag fick ALDRIG träningsvärk för jag var så tränad. Nu när jag var och städa i lägenheten igår så var jag tvungen att lyfta ganska mycket och gissa om jag hade träningsvärk idag, haha, fast det känns inte så bra att gå från hårt tränad så att man aldrig fick träningsvärk fast man ökade vikterna hela tiden till att bli en soffpotatis som får träningsvärk av att städa!! Men nu är jag back in the game igen! Och jag ÄLSKAR det!

Puss på er alla och önska mej lycka till med träningen för jag är Sååååå peppad!


Kommentarer
Postat av: Elli

Vilken söt klänning. Var har du köpt den? :)

2009-02-25 @ 22:08:53
Postat av: Anonym

Glömde =)

2009-02-25 @ 22:09:14
URL: http://reservhjulet.blogg.se/
Postat av: Elin

Att du är snygg Gumman! Kom nu på jobbet så jag slipper få D.A.M.P hära ensammen vid min stolpe!

2009-02-27 @ 07:34:28
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0