This is the life.

Alla beslut är svåra att ta och att välja sina egna stigar, jag har valt att jag ska börja ta min egna beslut och för vissa verkar det vara för det sämre och för vissa verkar det vara för det bättre. Men nu är det faktiskt så att jag har mitt liv att leva och jag nu tänker jag inte längre tänka på alla runt omkring mej,  man märker ganska fort vilka som stannar och vilka som inte gör det. Dom som inte stannar med mej när jag faktiskt gör mina egna val är inte någon som jag tänker ödsla min energi på något mer. Självklart är ju det en anledning till att jag mår som jag gör nu, men jag orkar inte vara alla till lags för det går inte, blir en glad så blir den andra ledsen och det är jag som får må sämst. Punkt.









Bra Malin!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hejbara!



Hoppas du mår bättre nu, dom har ännu inte svarat på mitt mail om jag får gå nå tidigare och du skulle väl lämna bilen kl 15? Då är det ingen större idé att jag tar tjl,



men skulle du kunna komma och slinga håret iallafall sen? Måste bara styra en hetta och det.



Du kan käka hos oss. //Elin Pelin

2009-02-17 @ 14:27:02
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej Malin. Hoppas allt är bra med dig. Förlåt för att jag inte svarat på dina sms. Iaf så är det försenad baby leverans :), men jag lovar att höra av mig till dig direkt. Ha det bra och sköt om dig. Kramar. /Anna

2009-02-18 @ 23:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0