Vårkänslor!

Jag och Elin hade ju lunch tillsammans, vi for på stan och ICA och sen for vi och sola :)
Det var så jäkla fint väder ute och för första gången på läänge så fick jag världen lycko känslor, hade så önskat att jag var ledig nu och bara kunde få gå runt och känna mitt nyfunna lyckorus, det är så fruktansvärt härligt! :)
Imorgon ska Elin få slinga mitt hår och klippa topparna lite så att det ser frächt ut! Skulle kanske kunna gå förbi Chili också och köpa en ny tröja som belöning för att jag inte har köpt NÅNTING på flera månader, massa månader!
Nu blev jag så glad för att det är så fint väder, men när jag har slutat så lär det ju hinna bli mörkt, typiskt otur!


Vi ses.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0