Welcome to the jungle!

Hello!

Igår var faktiskt jätte trevligt, vi drack liite öl (faktiskt), var hos Anders bror och spelade Nintendo Wii, vi sprang och hoppade längdhopp;) Jag pratade faktiskt också i telefonen med min farbror och det är alltid trevligt när släkten ringer :)
Idag mår jag dåligt, inte för att jag är bakis utan för att jag är hungrig, jag har legat i sängen tills nu och kollat på Step up 2 och jag skulle verkligen vilja kunna dansa som dom!! Tänk om man skulle kunna det lite man skulle vara kungen på Hotto då ;D haha.

Ikväll blir det nog skotern till skärgården, har jag hört ryktas om och det kommer bli roligt skulle jag tänka mej, alltid så mysigt med sånna där små utflykter:) Nu måste jag tvätta bort gårdagens annsikte och klä mej så att jag kan fara till Korpikå! :) Ha det bäst! Live and let Die! (lyssnar på Guns N´roses, så jag rycktes med)


Och Gitsy! Jag kommer gärna till farmor när ni ska dit för jag måste ändå ta mitt arsle dit nån dag, har inte blivit av på ett tag, så självklart blir det perfekt, och jag vill även gärna knäppa foton! :) Ni kan väl höra av er för jag är fattig och har inga pengar på telen! :) Puss på dig!



Ni får alla ha det bra, för det ska jag också försöka ha det!





Kommentarer
Postat av: Gilla

Yes älskling !

Jag hör av mej :o)

Kraaaam....

2009-02-22 @ 09:31:17
URL: http://gillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0