Åh, vad pinsamt!!!!

Ni skulle bara veta vad jag just har gjort, jag har just varit på Lilla Hotellet och det var så fruktansvärt pinsamt och se alla fulla människor, och hur man skämmer ut sej när man är full, jag hoppas för allt i världen att jag inte beter mej på nåt sätt så som folk gjorde idag, och vad fult dom dansade, jag hoppas att jag ser bättre ut när jag står på dans-golvet i fyllan, haha. ÅH! Vad pinsamt det där var, jag rodnade för alla andras skull, för jag tyckte synd om alla... och när man är nykter ute så känner man allt, ni skulle bara veta lukterna, mitt i allt när jag stod och pratade med Maria så kom det världens FIS-lukt och det var så jäävla äckligt, tänk att man går omkring och känner ingenting när man är ute och dricker.. jag kan då inte minnas en enda gång som jag har mått dåligt över att det har luktat illa när jag har varit ute full, men nu vet jag hur det egentligen är!

Nu sitter jag här och pratar om hur alla är så pinsamma, men ni skulle bara veta hur pinsam jag själv var!
Det är med Lilla hotellet var en impuls idé från dom fulla jävlarna som jag körde, och där står jag helt oförberedd och går med på det så klart! Jag kan ju inte banga när jag har ställt upp på att vara chaffis, så där glider jag in på lilla hotellet, just irriterad för att nån har fisit i bilen och ser säkert jävligt äcklad ut! Men som sagt... jag går in på lilla, OSMINKAD!!!! Jag har jeans, tjocktröja och en sjal på mej, jag är NYKTER!!!!!!! Jag är där!! USCH! Jag blir presenterad för folk från höger till vänster, jag ser äcklig ut! Mitt hår står typ åt alla håll, jag är fortfarande osminkad! ÅH!! Aldrig mer.













Imorgon ska jag festa, imorgon ska jag sminka mej och ha täckbyxor och en massa andra kläder på mej, för imorgon ska vi fira födelsedagar, vi ska åka skoter till en stuga!=)


Nu är det dags för att sova, för nu är jag trött efter denna kväll, det har hänt mycket ikväll, jag har haft panik ångest så att jag har börjat gråta, jag har kört en bil med ett sommar reservdäck, jag har kört med släp, jag har varit på lilla nykter/osminkad och jag har ränt exakt hela dagen.. så nu är jag värd min sömn och jag ska ta vara på den, så jag orkar lääänge imorgon ;D



Se ya.

Puss&Go!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Men skojar du! Man är ju skämmig som ini helskotta. - Elsa

2009-01-17 @ 10:49:01
Postat av: Jensi

Inte ska du ha panikångest gumman!! Men glöm aldrig .att jag älskar di! Kram Jensi

2009-01-17 @ 12:41:42
Postat av: Tesse

Du är så söt utan smink tycker jag.

Naturligt är bra - men smink är snyggt.

2009-01-18 @ 00:47:28
URL: http://randigblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0