Blip.se

Nu sitter jag här hemma från jobbet och spelar på blip.se, inte egntligen så intressant men det finns inte så mycket annat att göra.. ska ringa och friskanmäla mej om ett tag. Hade så ont i magen inatt så att jag inte kunde sova, hade egntligen tänkt att jag skulle fara på jobbet senare under dagen om jag hade börjat må bättre men då sov jag typ till 14 (antagligen för att jag inte kunde sova under natten) så då gick det ju inte riktigt. Har inte ont i magen något mer iallfall och jag hade inte det när jag väl vaknade heller, bara väärldens huvudvärk istället.
Jenny tror att jag börjar få magkatarr eftersom att jag har börjat få ont i magen allt oftare nu förtiden och hon sa att man brukar få det om man är stressad, typ om det är mycket som har hänt och såå.. och om det är ärftlig så har jag ett svagt minne av att min världens bästa pappa hade det också.

Nåväl, har åtminstone tagit en dusch och fräschat till mej för om man går runt som ett äckel och inte orkar göra nåt och känner sej sjuk så blir man nog ännu mera sjuk.

Imorgon ska Julle komma hit nån timma under dagen och den stackaren har fått vattkoppor, och när jag pratade med han så hade han "ajaj", jag tycker så synd om barn när dom är sjuka för jag tror inte riktigt att dom vet vad det är som egentligen händer med dom, bara att dom har så ont. Jag var tvungen att ringa till mamma igår och kolla så att jag hade haft vattkoppor för det skulle vara jobbigt om jag inte hade haft dom för jag har hört att om man får det när man blir äldre så blir man riktigt riktigt sjuk, eller att man kan bli det iallafall och man lär ju inte känna sej så snygg iallafall, känns det som, med en massa röda prickar :)

Jag har inget roligt att berätta men det är ju inget ovanligt, det händer ju inte så mycket i den här hålan, skulle så gärna vilja fara utomlands, det skulle verkligen verkligen behövas snart, lite sol, värme och bad det tycker jag att jag har gjort mej förtjänt av,

Nåväl, nu är Maria på ingång så jag ska avsluta här.
Men vi ses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0