??

Tydligen så har jag fel, när jag slutar så blir det raka spåret in i duschen (eller så struntar jag i den och tar den inatt/imorgon) på med ansiktet, fram med fin kläderna, in med drickat och antagligen träffa folk (?)

Åh vad skönt det känns att jag ska leva ikväll, jag tyckte ju att det var riktigt jobbigt då jag var tvungen att sova så jääääävla länge och sen jobba, och det skulle ha varit ännu jobbigare om jag skulle jobba nu och sen raka spåret ner i sängen, under en massa täcken och kuddar med en skööön mjuk madrass och bara blunda och drömma mej bort.. (eller det kanske inte alls hade varit så dumt, det där lät ju faktiskt riktigt sköönt) Hmm...

Vad vill jag egentligen, JO, jag vill nog träffa folk!
Jag struntar nog i dom skööna täckena och den mjuka ängla-liknande madrassen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0