Helgens bravader...ehm?

Åh vilken spännande helg jag har och kommer ha i helgen...NOT!
Man blir fan deprimerad av att vara arbetslös men ibland undrar jag fan om det inte är värre att jobba.. speciellt då man jobbar olika tider, sena kvällar osv.. eller näe.. det är nog värre att vara arbetslös för då har man inte ens några pengar.. men det kanske är värre att jobba och inte ha några pengar ungefär som jag lever nu.

Igår iallfall så var det en sån där helt ointressant dag, jag jobbade som vanligt, jag sov efter jobbet, och sen skjutsade jag mamma till flygplatsen, när vi kom hem så däckade jag som en klubbad säl och på morgonen så sov jag till 13:20 och började jobba klockan 14:00 och ska jobba fram till klockan 21:00, det betyder att jag inte har gjort ett piss på hela dagen och kommer förmodligen inte göra ett piss ikväll heller och sånt gör mej verkligen deprimerad på riktigt... jag har svårt för att sitta still, jag vill att det ska hända saker, helst hela tiden, jag har suttit still för mycket och när jag blir gammal och har ont i höfterna så kommer jag återigen sitta still... jag vill göra nånting! Åh, nu blir jag så där rastlös i kroppen igen, och det ska jag fira med en rast som kommer precis lagomt till mitt rastlösa JAG!



efter 15 koooorta minuter och en promenad runt byggnaden med henna...är jag tillbaka på min plats.



Blev just bjuden på middag på min icke befintliga lunchrast så det blev inget av det, taccos skulle jag ha fåttt.. det hade suttit bra i min mage men nu får den istället svälta, typisk otur! Fast som jag har skrivit mina tidigare inlägg så är ju kaffe ett perfekt botemedel mot svält!

Igår så sa en på jobbet att jag hade blivit smal, jag har faktiskt gått ner ett ytterligare kilon, min matlust ligger på noll igen, jag hade ju just problem med min aptit men fick tillbaka den igen och när jag fick tillbaka den så var jag helt överlycklig och tyckte att det var helt underbart att känna hunger och lust efter mat, men nu är den borta igen och jag har ingen aning om varför! Det är iallfall riktigt jobbigt att inte ha någon aptit, jag kan inte riktigt förklara känslan.. jag äter mest bara för att jag måste, för att man vet att om man inte äter så är det inget bra. Jag känner mej iallfall inget smalare alls men vågen och folks kommentarer visar annorlunda, även kläderna är ett bevis på viktminskningen eftersom att jag har börjat kunna ha kläder som jag inte har fått på mej på 6 år!
Nåväl nog om det..

Åh, vad jag verkligen känner att nånting måste hända nu, jag måste göra nånting när jag slutar annars kommer jag bli tokig, det är inte intressant att jobba, sova, jobba, sova, det har jag också upplevt i mina dar och det tar verkligen på ens kratfer, HUVVA!

Kanske skriver mer här senare... om jag har nåt intressant att komma med vill säga..

PS. Igår var det en äldre man som ringde in till ett företag så här gick samtalet till:

Äldre man: -Vad var ditt namn nu igen?
Jag: -Malin heter jag.
Äldre man: -Okej Malin, vet du att killar brukar ha pungsvett.
Jag: -Okej, (hehe, vet inte riktigt vad jag ska säga egentligen, för vad säger man om nån klämmer fram det där)
Äldre man: - Aaa, vet du vad det kallas då tjejer har det, alltså motsatsen.
Jag: - Näe, det har jag faktiskt aldrig tänk på (?)
Äldre man: - Ja, jag tror att det kalla läppglans. He he he..
Jag:- Jaha okej... (vet fortfarande inte vad jag ska säga och försöker skratta lite lättsamt)
Äldre man: - Ja, He he he (Han har fortfarande jätte roligt, medans jag inte riktigt vet hur jag ska hantera situationen)
Äldre man: - Jaja, men du får ha det värst!
Jag:- Okej..
Äldre man: - Jaa, för då kan du ju inte ha det värre.
Jag: - Ja. det är ju sant, men detsamma då. =)


Äldre män är roliga, men ibland så har man ingen aning om vad man ska säga åt vissa saker! =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0