Igår var det Lördag!

Nu sitter jag här i min ensamhet och har absolut inget bättre för mej så jag tänkte jag kunde berätta om gårdagen ;D
Klockan 8:00 väcks jag för skoterfärd som faktiskt har gett sina men i min rygg och i mina ljumskar och i mitt aaaas! (efter kälkåkning) Nåja, det var det värt, det var jätte trevligt faktisk, vi (jag, Elin, Anders, Jorre, Julius & Oskar) åkte iväg till en stuga mitt i ingenstans, efter att ha kört vilse eller jag vet faktiskt inte om vi nånsin var vilse, det var bara en känsla jag fick, men efter att ha träffat upp Tobbe & Jenny så hittade vi till den där stugan :) Där grillade vi korv som blev helt svart och jag åt en liten korvbit.. efter ett tag så får vi typ hemlängtan (inte jag) eller nåt så det blir att fara därifrån, jag och Elin skjutsade Julle till Hasse och sen for vi till Hussni och hämtade lite saker och sen for jag hem och laddade upp (sov) för en bowling kväll.

Det var jag Elin, Jorre och Patte som bowlade och jag blev skit full eftersom att jag inte hade ätit något annat än en liten korvbit, inte så oväntat! Smart som jag var så kom jag faktiskt på att jag inte ville bowla något mer ifall man typ skulle råkas halka och slå ihjäl sej framför alla folk, det känns mest pinsamt! Efter att ha förlorat i bowlingen så åkte vi i en bagage lucka i en bil till olika ställen och vart vi än for så var det aldrig nån fest, så då kom nån smartjävel (?) på att vi skulle fara på BEFORE, väl där så började jag bara må illa och jag kände typ inte en jävel förutom nån så jag kom på den briljanta idén att jag skulle slösa min sista krona och ringa till Maria, så dit vandrade jag mitt i natten, (säkert har jag väl ramlat runt några gånger för mej själv också) och vi (jag, Kim & Maria) satt och pratade ett tag och sen fick jag smak av hennes underbara duntäcke och dunkuddar och fick ännu en smart idé att jag faktiskt kunde sova där, Elin och Jorre kom nån gång mitt inatten till henne och då vaknade jag och vi pratade lite in på timmarna, och sen somnade jag.

Kvällen var egentligen mycket värre än vad den låter här, den var inte så där oskyldig, ska jag berätta hela sanningen så var allting urspårat som vanligt, jag var ledsen, skit full och mådde ruktansvärt dåligt, Elin var också svin full, Maria och Kim var typ nyktra och Jorre var i bra skick. Jag måste börja äta om jag ska fortsätta på min drickkarriär för annars tar den slut snart! Nyss grävde jag i mej en pizza som jag har längtat efter sen typ 01:00 igår natt och den satt verkligen bra och medans jag åt den så kom jag kom fram till att jag inte skulle säja den för en 500 om nån hade velat köpa den! :) Så god var den! För jag är verkligen i behov av pengar ;D

Det blev inte att flytta i helgen heller, för Hussni hade inga lampor i lägenheten i just dom rummen jag skulle packa i och sen hade jag inte riktigt så mycket att packa i heller, det var verkligen en oplanerad flytt, men jag ska nog fara dit varje dag i veckan och ta lite åt gången så kanske det är helt klart tills nästa helg (?) Hoppas det iallfall, och då är jag faktiskt ledig i HELA 3 dagar så det passar bra!

Nä nu ska jag nog typ spela på Blip.se till Maria kommer, för då kanske vi ska hitta å nåt, typ fara och dricka kaffe hos Susanne och Jimmy eller nå..



<Spara & publicera>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0