Jag är fattig!

Just nu är jag den fattigaste människan nånsin, som har ett jobb alltså. För när man har ett jobb så förväntas man ha pengar, jag har inte ett öre, vilket leder mej till att prata om det jag faktiskt tänkte skriva om: mat!

Kaffe är jävligt bra har jag märkt, det är bra för man blir pigg men det mättar också, igår hade jag nämligen ingen lunch för att jag har inte ett öre, så jag hade inte ens råd med en ynka liten panpizza.
Då drack jag kaffe, det är inte speciellt gott när man är inne på den typ 100:ade koppen och sitter och skakar för att man har fått en överdos av koffein, men som sagt så mättar det ju.

Däremot så är det inge bra att dricka 100 koppar om man ska äta.. jag har druckit 100 koppar och min lunch väntar på mej om 10 minuter, jag är mätt och jag hade kroketter och fläskfilé till lunch! Fy så jobbigt, jag ska alltid göra så dåliga beslut! =/


  


Kommentarer
Postat av: Annso

Du är rolig du Malin =)

2009-01-20 @ 14:47:37
Postat av: Robert from tha' Kommun

Alltså du behöver väl bara svälta idag och imorgon för lönen borde väl komma på fredag?

2009-01-21 @ 14:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0