Just Dance!

Så då var man äntligen borta från jobbet, och jag är så fruktansvärt trött, jag funderar på att gå och vils, men jag har kommit fram till att om jag går och vilar så finns det inte en chans i världen att jag tar mej upp igen, och då kommer jag återigen vakna inatt, och då blir det jobbigt imorgon då jag ska jobba ända till klockan 18:00!

Idag fick jag höra att jag hade blivit smal av en på jobbet, det är roligt att höra, bara det inte ser för smalt ut, men det tror jag inte, jag har ju som sagt gått ner några kilon men det försökte jag ju med träningen också, fast då var jag mycket fastare än vad jag är nu, bara att mina muskler vägde lite mer än vad mitt fläsk gör!=) Jag har allt lärt mej!
Idag gjorde jag faktiskt ett framsteg, jag kom fram till att nästa vecka ska jag boka ett träningspass och så ska jag faktiskt gå på det, men jag tror att jag kommer måsta börja om på konditionsträningen för den lär ju ligga på NOLL igen =/ (typiskt!) Det värsta med att jag har slutat träna (förutom mitt dåliga samvete) är nog att jag visste att jag ville göra nånting med träning i mitt liv, att ha det som ett yrke, och nu när jag inte är lika inne nåt mer och inte har fått peppa andra och räknat andras kalorier och berättat för andra och för mej själv vad dom ska äta eller inte äta eller att jag inte har fått plåga någon så känner jag inte alls hur roligt det faktiskt var, jag var ju Anna Skipper nr 2 och jag var JÄVLIGT bra på att vara Anna Skipper nr 2 också!
Jag tog med mej alla jag fick och plååågade dom så att dom höll på att dö och själv var jag i så jävla bra form så jag orkade ALLT, jag sprang strandpromenaden varje dag i sommar, jag tränade minst 1,5 timma i gymmet 5 dagar i veckan och jag åt heelt perfekt! I början saknade jag allt det där, men nu gör jag inte ens det något mer (?) Men om jag far och tränar igen så kanske jag börjar känna den underbara känslan igen (hoppas jag).

Nå, ska man gå och sova? Njae, jag väntar nog en stund och spelar Worms eller nåå.. finns inget annat att göra och inte är det nån som ringer mej och vill vara med mej! =/


PussOKram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0