Vitlökspizza!

Fy fan vad gott det var!
Igår som sagt så blev det ju att sminka upp sej efter jobbet, och sen umgicks vi Jag, Anders, Laxen, Therese, Persson, Maria och Jenny. Dom andra drog ner på bowlingen men eftersom att jag och Maria inte hade hunnit dricka nånting så beslutade vi oss för att vi blir kvar, så jag, Jenny och Maria stannade kvar och det var jätte trevligt, sen trodde vi ju att det skulle bli fest efter 23:00 eftersom att bowlingen stänger då, men då hade dom istället dragit vidare på B4 så kvar blev vi, och väntade och väntade försökte besluta oss om vi också skulle fara på B4 men med 3 tjejer utan kläder och inte så uppsminkade  för utgång så var det katastrof, när klockan var ungefär 00:30 så hade vi bestämt oss för att ändå gå ut, men då kom nån smartjävel på att dom stänger klockan 1:00 så vi kände att det inte riktigt var värt det, så vi inväntade fest istället, vi satt och pratade och hade trevligt och sen kommer alla andra tillbaka och vi fortsätter ha trevlig, jag och Maria far på MISSON och säljer 7 öl för 500:- (jag är en suverän affärskvinna när jag dricker!)
Ja, sen händer det inte så mkt mer, 03:30 kryper jag ner i sängen och kollar på dubbelavsnitten av Girls at the playboy mansion!:) Sen sov jag!

Ringde Maria direkt jag vaknade och vi kom fram till att vi MÅSTE ha pizza, jag tänkte faktiskt inte ens på pizza först för jag var bara sjukt törstig och hade världen huvudvärk! Men när hon nämde ordet så visste jag att jag var tvungen att ha en. Först skulle Maria köra ner oss på Trocca för vi kom fram till att det var kallt ute, men sen blåste hon i sin alkomätare och då kom vi fram till att det inte alls var någon bra idé att hon skulle köra bil, jag hade 1 timma kvar tills jag skulle börja jobbet så jag sprang i mina högklackade skor som en virrig höna nere på stan och var så jävla stressad för jag är inte snabb överhuvudtaget på att äta så att jag visste att jag msåte infinna mej snarast om jag skulle hinna få i mej en hel pizza. Jag hann få i mej en pizza! Efter pizzan så kommer världens bästa Therese och skjutsar mej till jobbet och vi kom fram att hon var dubbelt så snäll än vad vi först tänkte! :)

Näe, nu ska jag jobba och vara trött, kanske jag ska gå och hämta mej lite mera kaffe så att jag orkar leva... (?)


Och vet ni vad ??? Jag är aldrig sugen på läsk nåt mer, jag hade 7 Coca cola som jag hade kunnat dricka om jag ville, men jag var inte sugen och drack juice istället och när vi var på Trocadero så var jag inte ens sugen på drickan men jag tog den bara för att det hör till, man måste ha läsk till pizza, men det var inte speciellt gott! Lite skönt det känns, men det är verkligen konstigt! Jag är ju en läskfantast!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0