Julbak!

Jag har bestämt mej att för i år så ska det infinna sej en julkänsla i min kropp, min jul kommer bli så annorlunda så jag kommer behöva den extra julkänslan, detta påbörjas med julbak i veckan. Jag ska baka, chokladknäck, knäck, chokladkola, lussebullar, saffranslängder, mjuk pepparkakor och självklart, vanliga hederliga pepparkakor! :) Jag var och handla idag och hade ju som sagt tänkt påbörja baket imorgon med saffranlängder som står högst på listan, jag glömde ju förstås att köpa saffran, så det får bli inköp på det imorgon :)

Imorgons TO DO lista ser ut så här:

- Ringa Sunderbyn och boka ett nytt eget ultraljud i veckan.
- Äta frukost,
- Sminka mej,
- Gå strandpromenaden till Vassholmen och sedan ner på stan och lämna tillbaka kvällens film,
- Handla på hälsokostaffären, Kisel och Kanske kost-tillskottet Imedeen,
- Sedan bär det iväg till sjukhuset för ett besök på både labb och hos barnmorskan,
- På hemvägen går jag förbi ICA och köper Saffran.

Hemma:

- Stryka lillans sängkläder,
- Baka.

Sedan får jag se vad dagen ger mej, men det är bra att ha TO DO listor när man är sjukskriven, annars ruttnar man bort som jag gjorde idag.

Nåväl, nu måste jag verkligen ner i sängen så att jag orkar med morgondagen, det skulle vara en fördel.

Gonatt.
PussOKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0