Julbaket (?)

Haha, det blev ingen knäck idag, inte för att det var så att jag råkades bränna alltihopa och förstörde en kastrull och att det var helt igenosat av vit rök i hela huset, nope, inte därför! :) Jag är inge bra på att koka saker så jag bestämde mej efter ett tag för att det var bättre att baka saffranslängder, och jag är en riktig höjdare på att baka saffrans längder märkte jag, det blev riktigt gott, och fina blev dom! Jag är riktigt stolt över mej själv, däremot så känns det egentligen som ren idioti att baka med nånting som är dyrare än guld och sen ska man bara äta upp det ? Känns faktiskt ganska så onödigt, men det är ju gott!

Imorgon bär det av till Luleå under dagen för då ska jag följa med Anders en stund medans han arbetar och sen ska vi fara förbi Jysk och min nya favorit affär BILTEMA! haha, på biltema har dom ju allt möjligt roligt! :)
Ikväll blir det nog ett bastubad för jag är igenom frusen av någon kontig anledning, känner mej frusen ända in i märgen och jag har ju inte gått någonstans idag utan jag lyckades ju faktiskt fixa skjuts med världens bästa mamma så jag vet inte varför jag är så kall, men jag har nog varit det ända sen jag vaknade.

Nåväl nu ska jag ta och göra nånting innan jag ska ner på stan igen, hon tog inte kort på Fot och hudvård så jag måste fara och ta ut kontanter och fara dit igen, just de ja, det var förresten jätte skönt med lite fotvård, det känns också jätte fräscht!

Blir nog ingen promenad alls idag, det är ju ett sånt jäkla väder och sån jäkla slask, inte skönt alls att vara ute och promenera då.

Hej svejs.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0