Luleåå..

Nu sitter jag här i Luleå och spanar in när Anders jobbar, väldigt intressant, eller ja egentligen så ser jag inte när han jobbar riktigt men jag sitter där han är och jobbar! :)

Efter att han är klar och efter att vi har käkat lunch (förhoppningsvis GOD lunch) så ska vi fara på Storheden och kolla runt lite inne på Jysk och Biltema, förmodligen Rusta också, dom bästa affärena :) Där allt är så himmla billigt.

Efter det är det hemfärd och middag på hotell Valhall med Anders mamma och pappa, Godaste Grillbuffén!


Fredag råkas det ju vara ikväll och om jag inte är död när jag kommer hem från hotellet så hoppas jag på Fredagsmys! Men jag har inte sovit nästan nånting inatt och då brukar det in´te vara speciellt mysigt nånsin för att man bara är trött och grinig. Men vi hoppas på ett glatt humör ikväll och förhoppningsvist så har det inte börjat regna och det betyder att jag kan gå ut på en promenad, SKÖNT!

Ses*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0