Stegräknare.

Jag har ju blivit en dåre på att gå ut och gå och ibland är det roligt att se hur mycket man har gått och då har jag försökt att ha på stegräknaren på min telefon, men den verkar ju fungera som den gör så imorgon ska jag absolut köpa en ny, för det kan tex inte vara 12.000 steg till Vassholmen och tillbaka, måste vara minst 4-5 km dit härifrån och det blir ju sammanlagt 10 km fram och tillbaka, det kan omöjligt stämma (!?)

Så imorgon har jag också en rolig TO DO lista:

- Gå ut på morgonpromenad till Vassholmen,
- Gå förbi Intersport och köpa en NY stegräknare,
- Hem och duscha,
- Gå till Fot och hudvård för en härlig och VÄL behövlig fotmassage,
- Gå hem igen,
- Göra chokladknäck,
- Middag.

Imorgon måste jag helt förlita på mej på vädret och underlaget på vägen för jag har absolut inget annat val än att gå imorgon, vare sej jag vill eller inte. Imorgon är jag nämligen helt utan bil, jag måste ju verkligen inte gå på morgonpromenad om jag inte vill, men min tid på fot och hudvård är bokad och går inte att avboka så jag har inget annat val än att gå dit. SNÄLLA SNÄLLA Vädergud, låt det bli fint väder imorgon och helst inte ishalka heller. (nu kommer det säkert bli världens sämsta väder, för när har jag någonsin tur?)

Nu är det nog dags för sängen så att jag orkar upp till min morgonpromenad, för jag måste hinna äta också och det vill jag ju göra minst 30 minuter innan avgång :)

Sängen nästa!




GUD FÖRBANNAT! - Vad jag saknar dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0