This is it.

Sitter på jobbet nu och hela dagen har blivit förstörd för att jag skulle ta och försova mej på morgonen, vaknade 07:45 av att Anders frågade när jag hade tänk stiga upp egentligen, så jag kollade på klockan, fick panik och sprang ut i pyamas till bilen för att starta den för den är trasig så den måste stå en stund på tomgång så att den typ "pumpar" upp sej eller nåt, det är Anders som bestämmer och säger hur läget är, med hans bil ;) Kan ju inte sådär jätte mycket när det gäller bilar, det ända jag vet är att den är fin. efter att jag sprungit ut i pyamas så var jag tvungen att göra frukost att ta med mej eftersom att det är massor med viktigt att jag äter det just nu, sen var det bara att klä på sej och varva lite med bilen på gården och sen drog jag iväg, tog bara 5 minuter hit och 5 att göra sej i ordning, men nu när jag sitter här och har suttit här i 3 timmar och en kvart så har jag fortfarande INTE vaknat till liv, det är verkligen jobbigt med ett stillasittande jobb för om man är riktigt trött så tar det hur länge som helst att hinna vakna.

Slutar om 30 minuter och då ska jag fara hem en stund och kanske vila eller gå ut en stund, sen är det dags för läkarbesök och förhoppningsvist fortsatt sjukskrivning eftersom att barnmorskan rekomenderade det och jag känner att jag behöver det, på ett sätt så är det som att jag knappt orkar 50 % efter att ha jobbat det ett tag, jag är fortfarande alldelens för trött, vissa dagar går det jätte bra men vissa dagar orkar jag knappt 2 timmar här så det är helt upp och ner hur jag mår. Det märks på min frånvaro också, har varit borta hur mycket som helst den senaste tiden, både för att jag har kännt mej halvsjuk, eller att jag har varit jätte trött och vissa nätter har jag problem med att somna pga "kramp" som jag kallar det, och vissa dagar försover jag mej som idag, så det går inget bra alls för mej att jobba egentligen. Känns inte som att jag är super duktig på att sköta mitt arbete som det ser ut nu och det är ännu jobbigare, speciellt för samvetet.

Nåja, nu ska jag ta och avsluta här så kanske jag skriver mer senare under kvällen.

Se ya, Puss O Go.




Kommentarer
Postat av: Elin

Ni är så söta!

2009-11-03 @ 13:40:57
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0