Vad ska man säga?

Nu har det hänt, det jag har varit rädd för.
Nu har farmor gått bort och hur mycket man än försöker "förbereda" sej för det värsta så står man där helt oförberedd när man får veta det.
Jag är evigt glad över att jag hann träffa farmor innan hon for ner till Umeå för jag vet att jag hade mått riktigt dåligt annars. Men jag är så ledsen över att hon inte hann träffa min lilla innan, för jag vet att hon såg framemot det, och jag önskar att jag hade pratat mer med farmor än vad jag gjorde på senaste, för jag älskar att vara med henne, men på nåt sätt så har jag haft "annat" att göra, det har bara inteblivit så att jag har varit där som jag hade velat, men jag vet att hon visste hur mycket jag älskade henne och det är det som spelar roll!
Jag bad min farbror viska i hennes öra att jag alltid kommer att älska henne och han ringde upp och sa att han hade gjort det.

Jag börjar bli rädd för mej själv nu för det känns som att allt jag rör vid går sönder, att allt händer alla som jag älskar...


Kommentarer
Postat av: Elin

Mmmm :/ Vad ska du göra ikväll? Kim ska komma och slinga mitt hår. Du kan väl kika förbi om du orkar, du kanske behöver komma dig ut lite & få dig lite sällskap. Hade vart kul!



Kram kram

2009-11-06 @ 10:45:00
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/
Postat av: maddiis

Jag beklagar sorgen och känner med dig, lucia var en fantastisk människa och jag är säker på att hon visste att du älskar henne ! Vi får tänka att hon slipper ha ont och får återförenas med sin älskade man ! Många kramar

2009-11-06 @ 13:00:26
URL: http://madelenehaggstrom.blogg.se/
Postat av: Lena

Mina varma tankar till dig...

Lucia finns i dina tankar precis som när hon levde...

Att finnas är inte samma sak som att leva...

Så att dö kan inte vara samma sak som att inte finnas...

Att dö är att förvandlas fast vi som lever vet inte till vad...

2009-11-09 @ 13:43:06
Postat av: Gillasfoto

Farmor vet om att du älskar henne och jag är helt övertygad om att hon kommer att finnas vid din sida när den lille kommer, tror inte hon vill missa det ;)

Hon har det bra nu Malin, bortom smärta tillsammans med Farfar, Pappa och Tomas, dom sitter nog där och håller koll på oss...tror du inte det ;)?

2009-11-10 @ 09:33:04
URL: http://gillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0