Väderguden.

Glöm min TO DO lista som jag skrev igår, fan, det tog verkligen emot det här vädret! Värre än halka och kyla.
Kommer nog skippa min promenad under dagen, jag får göra allt som jag hade tänkt göra ikväll under dagen och allt jag hade tänkt göra på dagen under kvällen (?) Kvällspromenad istället, dom har ju kvällsöppet ikväll så jag får fara och köpa en stegräknare då istället, mycket smartare! Och sen får jag ta och försöka få tag på skjuts (av typ mamma) till fotmassagen senare, för alltså jag kommer verkligen bli SJÖ-blöt om fötterna annars och jag hatar när sockarna blir blöta och ännu värre är om jag skulle lyckats bli sjuk nu också.

Igår la jag upp lite bilder på pixboxen, jag har tänkt göra det ett tag nu men det har aldrig blivit av eftersom att jag har haft annat att tänka på, men denna dator måste vara den segaste så det tog en stund att ladda upp dom :)

Nåååå, om jag skulle ta lat-röven och ställa mej vid spisen och göra den där förbannade knäcken som jag har funderat på ett antal dagar nu! :)

SE Ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0