Sweet Dreams.

Så där ja, nu ska här sovas, jag har sovit 3 timmar inatt och hoppas väl på att få sova liiite längre nu inatt, har inte vågat gå och vila under dagen ifall att jag skulle ha somnat för länge och inte alls stigit upp. Missade personalfesten som vi hade med jobbet idag och det var jäkligt trist för jag hade sett framemot att få klä upp och sminka upp sej lite och vara social med människor, haha, känns alldelens för länge sen jag gjorde nåt sånt, men men har man bara sovit 3 timmar så är man alldelens för trött för att orka vara social, har bara suttit och dum stirrat idag, fast det kommer ju fler tillfällen.

Idag har Anders, Ante och Laxen hållt på att fixa golv här i huset och jag älskar när det händer nya saker, dom är ju absolut inte klara men jag kommer ändå vakna med ett leénde på läpparna när jag stiger upp och får se lite förändring. Imorgon är det fortsättning följer och förhoppningsvist så hinner allt bli klart och då ska jag bjuda alla inblandade på taccos, blir perfekt.
Sen så får vi se hur det blir med promenaden men imorgon så har jag förhoppningsvist fått med mej Ante och Anders på promenad imorgon, och det blir en LÅNG promenad och skönt ska det bli.

Nä, nu ska jag verkligen försöka sova så att jag kan sova hela natten, blir nog ändå en tidig morgon imorgon så att vi hinner med allt och jag behöver sömn, massor med sömn, och som jag gör varje natt så ska jag även denna natt önska om att få drömma om Thomas.

Puss på er alla, sussa sött.

 

 

Glömmer dej aldrig, du kommer alltid betyda mest för mej. Jag älskar dej alltid och det finns inte en sekund som jag inte önskade att du var här, och det går inte en minut utan att jag tänker på dej. Du fanns 23 år i mitt liv, varje dag, att du är borta är så sjuk, jag kommer för evigt att hoppas att allt är en mardröm och att du kommer tillbaka, jag vill ha dej tillbaka, jag vill att du är här och att jag får kramas med dej. Du var allt, du var min enda och absolut bästa storebrorn någon någonsin kan önska sej! Jag älskar dej. ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0