Take a walk.

Jag tror jag har blivit besatt av att röra på mej igen, det är så skönt att jag orkar röra på mej igen. Hade verkligen önskat att jag var kapabel till att träna nu också men detär jag inte så bra mår inte mina värden, men promenader är åtminstone nånting.

Idag skulle jag ju gå ut och gå på morgonen men det blev aldrig för jag kunde inte kliva ur sängen för att jag var såååå yr, jag ska göra ett nytt försök imorgon men vi får se, min yrsel måste styra för det ågr inte att gå på morgonpromenad med yrsel, så kanske man ramlar ihop någonstans efter vägen.
Kanske ska och äta lunch med Anna imorgon också och träffa lille Rasmus, det blir roligt.

Nåväl, nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen sen blir det nog att lägga sej, finns inte så mycket annat att göra på en onsdag kväll klockan 22.00 :)

Längtar till tisdag då jag får gå på massage, men jag har börjat känna mej sjuk så hoppas verkligen att jag inte hinner bli det, för då vill jag nog inte gå på massage ;D


PussOKram på er-








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0