Utcheckning sker.

Så där ja, nu har vi varit nere och ätit hotell frukost, jag har smaskat i mej 2 mackor med skinka och ost, 1 tallrik md fil och müssli, 1 ägg, 2 glas juice och en kopp kaffe! :) Jag hade kunnat ta minst en macka till min jag kände mej så stressad så det blev inte av, haha, glöm INTE bort att Malin är på hotell och Malin är just nu 2 st! :)
Mmm, gott var det iallafall, men typiskt att jag glömde kameran.
Nu ska vi dra vidare, Anders ska på kundmöte och jag ska väl bara vara, sen drar vi hemmåt och denna hotellnatt tänker jag leva länge på ! ;D
Ses!

Kommentarer
Postat av: jensi

jag tycker du ska gå på lycksele djurpark!!!

2009-10-14 @ 09:13:01
URL: http://jensi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0