Im in love with a fairytale.

Saga är min ängel, det går inte en dag utan att jag tänker på hur otroligt vacker hon är och att jag känner hur mycket jag älskar henne, hon har gett mej så mycket fint och det är hon som gör mitt liv värt att leva.

Hon blev 8 månader för några dagar sen och det kanske är dags för en uppdatering för er som bryr sej :)
Saga kan nu ställa sej upp utan hjälp och hon går utan hjälp om hon håller sej fast i nånting tex. en hylla eller stol eller liknande. Hon började ställa sej mot saker när hon var 7 månader. Hon säger mamma, pappa och tutte, och hon vet vad lampa är men kan inte säga det ännu. Hon sitter nu helt utan stöd och älskar att MYSA, precis som hennes mamma :) Hon är nästan aldrig ledsen Endast då hon är övertrött, annars skrattar hon nog åt det mesta, hon är verkligen helnöjd med sitt liv min lilla kotte.
Min dotter är den mest underbara på hela jorden, så det så!






Har inte lagt in några nya bilder på datorn så den här är från när hon var 6 månader :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken underbart söt dotter du har.

/ Emelie gitsys man jimmies dotter :)

2010-08-14 @ 21:08:30
URL: http://emsip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0