I´m wondering, will I ever see another sunrise?

Morgonen har inletts med lite mjölkersättning för sötisen som nu har somnat, snart blir det en kopp te för mej och så måste jag gå och sminka mej. Foträttningen som följer blir lunch med Elin och Saga fast jag vet inte riktigt vart det blir egentligen :) Ikväll ska nog jag och Anders mumsa på fruktsallad.

Blev inte riktigt väder för promenad idag, typiskt! Jag och Saga skulle egentligen behöva en skön promenad, men idag skulle vi nog båda två blåsa bort. Klockan 16 så ska jag och Anders på soc för att skriva på faderskapspapprena som man måste göra och skriva på att vi ska ha gemensam vårdnad. Imorgon drar Anders iväg till Kiruna & Gällivare.

Nä, nu ska jag gå och hämta min te kopp.

 Puss & Kram



"It´s too late to think of the value of my life"

Kommentarer
Postat av: Elin

Fint, men hur länge blir han borta? Jag kommer ju och hänger hos dig då med Julle =)

2010-02-02 @ 11:18:20
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0