I Survived my darkest hour, my faith kept me alive.

Jag försöker vara en bra flickvän, en underbar mamma, en stark dotter och en stöttande kompis!




Jag föröker vara positiv, glad, stark, rolig och en snäll människa, jag försöker verkligen! Jag vill så gärna vara en bra person som får omgivning runt omkring att skratta och ha roligt, jag försöker få mitt leénde att smitta av sej.

Just nu är jag nog världens mest bittraste människa och min negativitet smittar istället av sej för mitt leénde.

Min dotter skrattar fortfarande med mej, och min underbaraste pojkvän försöker hålla mej glad hela dagarna när jag håller på att brista i gråt, mina vänner går inte att beskriva med ord hur mycket dom ställer upp för mej bara genom att finnas där och min mamma är som vanligt helt UNDERBAR.

När jag har det svårt och tufft så har jag en perfekt omgivning som ger mej glädje och kärlek, och jag älskar allaihopa! Tack för att ni finns! Jag har det egentligen riktigt riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi kan skatta oss lyckliga! Dom bra dagarna är fler än dom dåliga och det är det som räknas och dom som man ska lägga på minnet och bära med sig i hjärtat!



Love*

2010-02-26 @ 15:23:25
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/
Postat av: carro

ditt leénde smitter av sig :) går allt bra där hemma? :)

2010-03-02 @ 01:41:57
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0