Oh¨!

Nu har jag varit i solariumet och haft lite sång uppvisning :) Om ni nån gång är och ska sola och hör någon med en; inte så ljuvlig stämma så är det mest troligt, jag! Jag brukar nämligen sjunga och dansa när jag solar och då brukar jag tydligen höras ganska väl dit utanför: pinasmt (?), nja, inte så värst men det tycker Tanja! :)

Idag började min "nyttiga" (till att börja med) VECKA, så jag har ätit bara nyttigt idag och sen har jag varit och gått strandpromenaden på morgonen och om vädret tillåter så ska jag och Saga nog ta och gå en promenad imorgon också, idag var det iallafall riktigt riktigt härligt fast det var kallt, men solen värmde faktiskt en del.


Nu vaknade mitt lilla gullefjun så jag ska gå och försöka söva henne igen! :) Ikväll blir det tydligen bastu också, skönt!

I helgen så kanske jag, Anders, Saga, Elin, Jorre och Julle ska fara till Anders stuga och mysa på, det skulle vara både skönt och vääääl behövligt! Nåja, nu ska jag ta och göra nåt vettigt!

Se ya!





Och Annelie: GUD FÖRBANNAT VAD JAG SAKNAR DEJ!!! Tror att jag verkligen skulle behöva dej just nu, jag har sån sjuk "Annelie-längtan" just nu så jag tror jag dör!



Kommentarer
Postat av: Elin

Klart vi ska, fixa nu biffen! ;) Vi måst ju grilla också och göra massa gotta.

2010-02-02 @ 11:16:06
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0