Till moster

Jag har lovat min älskade moster i Stockholm att lägga upp lite bilder här i bloggen så att hon kan titta på sötaste Saga! Jag var lite rädd att jag skulle glömma bort det pga min tankspriddhet just nu, men ICKET! :)

Igår tex när vi kom hem från Gällivare så skröt jag till Anders i 3 timmar  i bilen om hur bra minne jag hade fått nu när jag inte är gravid något mer, sen skröt jag lite extra också när vi kom hem bara för att han verkligen skulle inse hur bra mitt minne är nu för tiden, 3 minuter senare så kommer vi fram till att jag glömde hans resväska kvar påhotellet i Gällivare, så där är den! :) Haha, så mitt minne är kanske inte riktigt återställt ännu! :)

Nåja, här kommer bilderna:










Jag älskar dej moster, hoppas att du kan se bilderna nu! :)

Puss på dej och alla andra som läser! ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Å så fin hon är. Hon verkar ha den finaste mamman i världen också! KRAM

2010-02-12 @ 18:36:25
Postat av: MIlla

Så söta ni e =) P & K från din kusse

2010-02-14 @ 22:11:51
URL: http://millvall.blogg.se/
Postat av: AnnMary

Vad söta ni är! :)

2010-02-26 @ 08:44:14
URL: http://annmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0