11 Januari

Den 9 Januari så firade vi "1 månads-dagen", haha så sött. Mitt lyckorus infinner sej fortfarande.


Vi har haft barnvakt för första gången idag, i 2 timmar, kändes riktigt knäppt att inte ha henne i närheten, jag och Anders for och åkte skoter och grillade korv med några andra, jätte skönt att komma iväg och göra nånting, jag tror man behöver det.

Imorgon har dom lovat -3 och om vädret inte ljuger så ska jag och Saga komma oss ut på en långpromenad, kanske går till mamma och hämtar upp henne om hon har tid, eller om man tar sej en fika eller nånting. Hmm..
Jag vet iallafall en sak som är säker och det är att imorgon så tänker jag sola solarium, nu ser jag verkligen ut som ett vitt, nästan genomskinligt lakan så jag måste verkligen infinna mej på solariumet, tänkte att jag skulle börja "smyg" sola lite smått bara, så att man får LITE färg iallafall.

Jag hoppas att man får sova en hel natt snart för att det börjar verkligen ta på krafterna med den här avbryta sömnen, igår var jag så trött så att jag förstod inte om folk pratade med mej, och jag tog på mej mina högklackade skor på fel fötter och allt blev tokigt!

På Onsdag så far Anders iväg med sitt jobb endaste bort till Sveriges ände, Malmö! Det känns faktiskt riktigt tufft att jag inte kommer ha hans stöd och hjälp här, han blir bara borta i 1 natt, men det blir första gången som jag är ensammen med henne en hel dag och en hel natt, jag kommer verkligen vara helt slut då eftersom att man inte kommer få någon hjälp alls, ingen avlastning. Mamma kommer iallafall och är mitt sov sällskap så det känns bra. Det är tur att man har VÄRLDENS bästa mamma!

Nu måste jag hoppa mej ner i sängen, för snart vaknar hon och vill ha mat.

Vi ses. Puss.


Kommentarer
Postat av: milla

Så söta ni är =)

2010-01-11 @ 19:17:19
URL: http://millvall.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vilken söt liten gulleplutt :)

2010-01-11 @ 21:46:24
Postat av: Elin

KOMMER NI IMORN SÅ JAG FÅR KRAMA OM ER BÅDA INNAN VI ÅKER IVÄG?!

2010-01-12 @ 08:23:45
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du klarar det Mallan, du klarar ju allt :) Så söta ni är.. :)

2010-01-13 @ 18:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0