Härligt!

Det blev en riktigt härlig lång promenad igår, vi gick strandpromenaden till Vassholmen och sedan centrumvägen tillbaka till Näsbyn! Riktigt riktigt skönt var det, tog ungefär 2 timmar i ett jäkla tempo!
På kvällen blev också solningen av och snart kanske jag blir synlig igen, några gånger kvar men sen är det klart!

Idag har jag faktiskt vaknat före min prinsessa, iallafall en liten sväng tidigare så att jag hann göra klart hennes mjölkersättning som hon har börjat med, och jag hann klä mej! :)

Sen kom Hussni förbi en snabbis och hämtade sina brev och blev tvingad att dricka en kopp kaffe eftersom att det var så längesen vi träffades och efter en stund kom Elli förbi. Nu ska jag och Saga snart gå och äta, för det låter som att hon börjar bli lite hungrig! :)

PussOGo på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0