Man kan alltid Pussas.

Vad gör man en dag som denna när det är storm ute och man har ett litet barn så man tvingas stanna hemma hela dagen, då PUSSAS man!
Jag och Saga har pussats HELA dagen!







Älskar dej mitt hjärte gull. Alltid <3



Min lilla prinsessa är också på ett hemskt humör idag, magen spökar och hon har sovit dåligt hela natten och knappt sovit nånting under dagen, jag tycker så synd om henne.

Anders är borta hela denna vecka så mamma har sovit här men igår fick jag vara ensammen hela dagen och då skaffade jag mej barnvakt i 45 minuter och for och solade, det var härligt! Jätte jobbigt att vara ensammen hela tiden utan hjälp, för man behöver hjälp och avlastning även om det kan vara jobbigt att lämna ifrån sej henne. Men det är därför man i dom flesta fallen har en pappa till sitt barn så att mamma och pappa kan dela på ansvaret :)
I trötthet så är jag mer slut nu än vad jag var när jag tränade och jobbade heltid, eftersom att man knappt sover om nätterna (vaknar flera gånger och får aldrig gå in i en djup sömn) och sen är man vaken hela dagen också och försöker ha ett socilt liv.  
Fast jag älskar det massor, skulle aldrig någonsin byta bort det!

 Nu ska vi pussas lite till, så hon snart kan somna :)


Kommentarer
Postat av: carro

åh vilken snossig bild! :)

2010-01-31 @ 23:41:34
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0